Monday, August 18, 2014

My dear friends, we're no more time left to be together owez agn





朋友,我们剩下的日子不多了 。已经不能用来计算了。

拜托,别这样了好吗?别闹了好不?我们就这样好好的... 行吗?

我真的很珍惜妳的,我真的不会表达,但请相信我。

叫我怎么能做到不管不理不睬不屑于我很在乎的你们.....






The greatest gift in life is friendship, and I've received it. And never want to lose it.

No comments:

Post a Comment